Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений в магазин з дня продажу за умови збереженні товарного виду купленого товару, упаковки : -товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколовши, потертостей і тому подібне -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -сохранены усі ярлики і заводська маркіровка -товар зберігає товарний вид і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості : - подзвоните на номер і повідомите про намір повернути сплачений товар; - відправте нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомите № декларацію відправленої посилки і № банківської карти (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар в течії трьох робочих днів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.